Dwie miłe dla oka identyfikacje

Dwie miłe dla oka identyfikacje

Święta się zbliżają, klienci napierają, a ja idę sobie na beztroski urlop. Efekt może być tylko jeden: absolutny brak czasu na cokolwiek poza pracą. Właśnie dlatego, bez specjalnego rozpisywania się wrzucam dwie ładne identyfikacje wizualne, jakie udało mi się odnaleźć w sieci.

Mowa tu o identyfikacjach wizualnych tematycznie do siebie nawiązujących, ale jednak zupełnie różnych. Pierwsza: The Living –  identyfikacja sklepu z organiczną żywnością. Logo tak szczerz mówiąc podoba mi się średnio. Natomiast cała reszta materiałów podoba mi się już o wiele bardziej, jest fajna, prosta i przejrzysta. Druga: Veranda – identyfikacja restauracji. Na pewno widać, że jest zaprojektowana z klasą i nawiązuje do przeszłości. W tej ostatniej zwróciłbym uwagę na bardzo ładną prezentacje projektu. Tak ładną, że chyba przysłaniającą samą identyfikacje… Efekt chyba nie zamierzony, ale warto czasem zobaczyć, że takie coś też może się przydarzyć, więc tym bardziej zachęcam do obejrzenia.

The Living

The_Living_2 The_Living_3 The_Living_4 The_Living_5 The_Living_1


Veranda

Veranda_1 Veranda_2 Veranda_3 Veranda_4 Veranda_5 Veranda_6

 

Opublikowane przez Andrzej Gdula

  • Bardzo podoba mi się identyfikacja sklepu z organiczną żywnością. Tak jak pisałeś – przejrzysta, jasna w przekazie, ale zarazem z klasą i pomysłem. Moim zdaniem właśnie takie projekty w tym momencie są najbardziej, że tak to ujmę – na czasie. W każdym bądź razie klasa w swojej prostocie.

  • Z kolei ja zaciekawiona restauracją Veranda weszałm na jej stronę internetową i… czuję się jakoś tak dziwnie. Ani jednego zdjęcia potrawy, czy wnętrza lokalu, skromność i asceza nie podobna takim przybytkom. Tylko kilka krótkich opisów. Czy strona jest w budowie i będzie uzupełniona o obraz czy to projekt skończony, mający pobudzać wyobraźnię, zachęcać do udania się do tego miejsca, odkrycia na własne oczy? 🙂