Musowe jabłuszko Bakomy

Bardzo rzadko się zdarza, aby na Graficznym pojawił się projekt stricte komercyjny i to jeszcze z naszego własnego podwórka. Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka, chyba nie ma sensu ich teraz wymieniać, więc po prostu skupię się na tym dlaczego dzisiejszy projekt tak bardzo mi się podoba.

Jego autorem jest Mateusz Białek oraz zespół pracowników firmy Trendmark – właśnie tam pracował Mateusz w czasie powstawania projektu.

Jabłuszko+ to nowy produkt w portfolio Bakomy – jabłkowy mus z dodatkiem owoców. W branży spożywczej tego typu produktów jest istne zatrzęsienie, więc o wyróżnienie się nie jest łatwo. Na szczęście Mateuszowi udało się tego dokonać – poszedł w tak bardzo przeze mnie lubianą prostotę i uzyskał opakowanie trochę minimalistyczne, trochę medyczne, jakby zalatujące suplementem diety. Niejeden ktoś zakrzyknie: halo, halo, toż to spożywka a nie farmaceutyk. I trochę racji będzie miał, ale być może takie wykorzystanie zamiłowania polaków do wszelkiej maści medykamentów warto… hmm… wykorzystać?

Opakowanie od strony estetycznej jest bardzo ładne, minimalistyczne, jest w nim sporo bieli i żywych kontrastujących z nią kolorów. Bardzo sensowne połączenie opakowania lekko offowego z komercyjnym. Czy cały ten miks ma sens pokaże dopiero sprzedaż produktu, ale moim zdaniem na pewno warto było zaryzykować i coś takiego stworzyć.

d179ffea58337b1961a101f972468446 e47af30711d13f411fdf3cdd414a916f f20ed3467f3ac471bb681282191023ab 3d7cf7555f9b82c18118a17ff6eb676a 30922a283e3bce1c5dfa1da7b7dd9cce