Czekolada raz jeszcze – Bombonería Pons

O opakowaniach przeróżnych czekolad pisałem na Graficznym już wiele razy. Nie to żebym był jakimś wielkim entuzjastą tego typu słodkości, po prostu często gęsto sam rodzaj produktu ma szczęście do udanych koncepcji graficznych.

Nie inaczej jest tym razem. Mianowicie dzisiejszy wpis dotyczy niewielkiej firmy produkującej słodycze Bombonería Pons. Słodycze, czyli w tym przypadku ręcznie robione czekoladki. Rzecz jasna, naturalne składniki, szczególny pietyzm przy każdym wyrobie i niezwykła dbałość o szczegóły. Wiadomo o co chodzi.

Nowy branding, za który jest odpowiedzialne studio Mucho, w pełni zdawało sobie sprawę z tego co robi i wykonały bardzo ładny i smakowity projekt identyfikacji oraz opakowań. Trochę złota, trochę ładnych wzorków ze słodyczami – ot, dwa najważniejsze elementy, które budują całą koncepcję. Projekt okraszony elegancką typografią od pierwszego spojrzenia budzi skojarzenia z tradycją i „małą” ekskluzywnością.

Jednym słowem smakowity graficzny kąsek, który może stanowić świetne podwaliny pod inspirację… Albo po prostu rozbudzi wyobraźnie każdego smakosza czekoladek. Nad wyraz trafnie: smacznego!

bomboneria_pons_01 bomboneria_pons_02 bomboneria_pons_03 bomboneria_pons_04 bomboneria_pons_05