Gzub – piwo z charakterem

Warszawskie studio graficzne Redkroft stworzyło ostatnio świetny projekt opakowania piwa Gzub. Pewien uprzejmy Pan z tegoż studia nie omieszkał mnie powiadomić o tej niezwykłej pracy, a ja nie omieszkam o tym napisać kilku słów.

Projekt piwa podpada pod modny ostatnio minimalistyczny design, kojarzący się trochę z receptą, trochę z wymuszoną oszczędnością z czasów PRL`u. I jakkolwiek czytając może Ci się wydawać, że pomysł jest nieciekawy lub już z deka ograny, to w rzeczywistości prezentuje się naprawdę zacnie. Estetyczna typografia i żywe kolory zdecydowanie odcinają projekt od szarej rzeczywistości i nadają mu dosyć niezwykły charakter.

Na zdjęciach widać to tylko częściowo, ale etykiety są wykonane z naturalnego papieru, dzięki czemu pogłębione jest wrażenie obcowania z czymś niezwykłym. I faktycznie jest to dosyć niespotykane w tym segmencie produktowym. Podsumowując: bardzo ładna praca, na pewno wyróżnia się z tłumu. Wiele razy narzekałem na to, że brakuje w Polsce fajnego designu w produktach codziennego użytku – zdaje się, że będę musiał uważać pisząc takie słowa w przyszłości.

Przy okazji zwróćcie uwagę na równie niespotykaną prezentacje projektu. Użycie kilku klimatycznych akcesoriów zdecydowanie zwiększyło i tak niemałą przyjemność obcowania z projektem.

gzub_2 gzub_3 gzub_4 gzub_5 gzub_6 gzub_7 gzub_8 gzub_9 gzub_10 gzub_1