Identyfikacja Globetouch

Przypuszczam, że są tacy czytelnicy Graficznego, którzy gdy tylko widzą wpis o kolejnej minimalistycznej identyfikacji wizualnej, to przewracają oczami i szybko opuszczają bloga. Trochę szkoda (postaram się ich zatrzymać innymi wpisami), ale nic nie poradzę na to, że właśnie takie kreacje podobają mi się najbardziej.

Nie inaczej jest z dzisiaj opisywanym projektem platformy biznesowej Globetouch, za które jest odpowiedzialne studio Bunch.

W ostatnim czasie sporo się porozpisywałem odnośnie projektów, których nie ma, a jednak w jakiś sposób przyciągają uwagę, więc trudno się tu po raz któryś powtarzać. Mogę jedynie krótko zreferować, że projekt identyfikacji Globetouch może stanowić pewien wzór, za którym warto podążać. Jest przede wszystkim estetyczny i minimalistyczny. Co najważniejsze gdyby ów projekt zobaczyć wśród setki innych, nadal byśmy pamiętali, że należy do marki Globetouch. Koniec końców, właśnie o to chodzi, czyż nie?

Pewnie znów zawdzięczają to głównie kolorowi, ale przypuszczam, że także fajnej wykropkowanej strukturze oraz super estetycznemu minimalizmowi. Ot po prostu smaczna rzecz, na którą warto rzucić okiem.

Globetouch

Globetouch

Globetouch

Globetouch

Globetouch

Globetouch

Globetouch

Globetouch