Opakowania z bielą w roli głównej

Dzisiaj zajmiemy się największym koszmarem pracowników marketingu. Czyli chciałbym przedstawić Wam projekty opakowań opartych na bieli i przestrzeni negatywnej.

Wpis ten może posłużyć jako test. Jeśli patrzysz się na te projekty i nasuwają Ci się myśli w rodzaju: „czegoś mi to brakuje”, „nie płacę za białe pola” albo „powiększyłbym te napisy” to znak, że prawdopodobnie nadawałbyś się jako pracownik działu marketingu.

Oczywiście, to są tylko drobne złośliwości. Każdy, kto pracuje w grafice, nie raz i nie dwa spotkał się z takimi komentarzami. W sumie nic dziwnego, potencjalny zleceniodawca uważa, że jeśli pewnych sformułowań się nie podsunie klientowi gigantycznymi literami i jaskrawą czcionką, to tych równie dobrze mogłoby nie być. A poniższe zestawienie traktuje jako małe panaceum – świetnie widać w tych projektach, że twierdzenie „mniej znaczy więcej” jest zawsze prawdziwe.

Z góry też przepraszam za jakość niektórych zdjęć / wizualizacji. Niestety, nie zawsze udało mi się znaleźć foty o sensownej jakości, więc musimy zadowolić się tym co jest.

opakowania_z_biela_1 opakowania_z_biela_2 opakowania_z_biela_3 opakowania_z_biela_4 opakowania_z_biela_5 opakowania_z_biela_6opakowania_z_biela_7 opakowania_z_biela_8opakowania_z_biela_9 opakowania_z_biela_10 opakowania_z_biela_11opakowania_z_biela_12 opakowania_z_biela_13opakowania_z_biela_14 opakowania_z_biela_15 opakowania_z_biela_16 opakowania_z_biela_17 opakowania_z_biela_18 opakowania_z_biela_19 opakowania_z_biela_20 opakowania_z_biela_21 opakowania_z_biela_22 opakowania_z_biela_23 opakowania_z_biela_24 opakowania_z_biela_25 opakowania_z_biela_26 opakowania_z_biela_27opakowania_z_biela_28