Rybna farma czyli identyfikacja wizualna dla Qian Hu

Niedawno zastanawiałem się czy tartak zasługuje na ładną i świetnie wykonaną identyfikację wizualną. Wszak wydawałoby się, że niewielka i niszowa wręcz firma nie potrzebuje dobrej identyfikacji.

Dzisiaj prezentuje kolejny niewielki biznes, który dorobił się pięknego wizerunku graficznego. Czym się zajmuje? Produkuje akwaria.

Autorem projektu jest Darius Ou Dahao, projektant graficzny, pochodzący podobnie jak firma, dla której wykonał ów projekt z Singapuru. Głównym elementem tej identyfikacji są zdjęcia podwodnej flory, jakie wykorzystuje się do ozdabiania akwariów. Fotografie te są celowo postarzone w stylowy sposób aby nawiązać do historii firmy Qian Hu, która sięga lat siedemdziesiątych.

Kolorem dominującym jest niebieski, którego autor na szczęście nie nadużywa. Cały projekt jest niezwykle spójny i wyważony. Jak widać o wizerunek może i powinna dbać, nawet niszowa firma. Fajne jest to, że w przypadku takiego biznesu projektant może sobie pozwolić na małe eksperymenty formalne, których większe firmy raczej unikają. Tylko czekać aż takie podejście do wizerunku firmy zacznie być popularne u nas w kraju.

Z kronikarskiego obowiązku podaje linka do strony projektu na Behancie.

qian_hu_1 qian_hu_2 qian_hu_3 qian_hu_4 qian_hu_5 qian_hu_6 qian_hu_7 qian_hu_8qian_hu_9qian_hu_10 qian_hu_11 qian_hu_12 qian_hu_13 qian_hu_14 qian_hu_15 qian_hu_16 qian_hu_17 qian_hu_18 qian_hu_19 qian_hu_20