Prasówka #8
Regularnie co jakiś czas w mediach poświęconych reklamie i marketingowi można przeczytać o zmierzchu reklamy prasowej. Wydatki na reklamę w internecie sukcesywnie rosną, w telewizji również nie jest najgorzej, za to prasa dostaje najbardziej po głowie.
Ech, wielka to szkoda moim zdaniem, bo jeśli w każdym medium można odnaleźć perły i perełki świata reklamy, to moim zdaniem w prasówce takich nieco lepszych kreacji jest znacznie więcej. Nie czas i miejsce na to by rozwodzić się nad tym dlaczego tak się dzieje, ale żeby wzmocnić moje zdanie, po raz kolejny prezentuję sporą kolekcję niezłych reklam prasowych z całego świata.
Każda seria czymś zwróciła moją uwagę, niemniej najbardziej zaskoczyła mnie reklama Regulaxu – swoją nie dosłowną dosłownością, oraz DHL`u swoją super prostą formą, która w mig komunikuje o co chodzi – bez haseł, bez logo – patrzysz i wiesz co firma chce Ci przekazać.
Jeśli przypadły Wam do gustu te lub inne projekty, dajcie znać o tym w komentarzach.