Tapped – sok brzozowy z Finlandii
Tapped to stosunkowo nowy produkt – sok brzozowy pozyskiwany z finlandzkich drzew. Niczym nie słodzony, bez dodatków wszelkich ulepszaczy i konserwantów. Dostępny w sklepach z organiczną żywności na terenie Wielkiej Brytanii.
Napój jest dostępny w trzech wariantach smakowych: naturalnym, borówkowym i jabłkowo-imbirowym.
Rzecz jasna nie piszę o tym, aby zachwalać naturalną i organiczną żywność, a dlatego że opakowanie owego soku niezwykle przypadło mi do gustu. Sądzę zresztą, że Wam również się spodoba.
Projekt jest wykonany z niezwykłym smakiem, w oczywisty sposób nawiązuje do brzozy – już na tym elemencie można było łatwo wpaść w pułapkę kiczu, ale studio Horse, odpowiedzialne za Tapped łatwo udało się tego uniknąć. Poza brzozową grafiką, widać tylko proste etykiety, które w jasny i przyjazny sposób komunikują z czym mamy do czynienia. Jak zwykle, tylko tyle i aż tyle. Proste i estetyczne ikonki komunikują pochodzenie zawartości.
Zdecydowanie fajny projekt, na który świetnie się patrzy i przypuszczam, że równie dobrze się z nim obcuje. Ot kawał porządnego projektowania. Jednym słowem: piłbym.