Ekstaza marketingu czyli zbrandowany Święty Mikołaj

Co by było, gdyby Święty Mikołaj potrzebował brand booka? Takie pytanie postawiła sobie ekipa agencji konsultingowej Quietroom i stworzyła właśnie taką identyfikację.

Cała sprawa jest oczywiście tylko dowcipem, aczkolwiek gdyby ktoś był nieco zgryźliwy to mógłby uznać, że to znak czasu takie brandowanie, przycinanie do formatu i etykietowanie.

Rzecz jasna, zgryźliwy nie jestem, traktuję tą całą sprawę z przymrużeniem oka, a nawet jest we mnie sporo podziwu, że komuś się chciało. Choć nie wiem czy słusznie, wszak linki do agencji, która stworzyła ten brand book pojawią się pewnie na wielu blogach i serwisach dając im zupełnie darmową reklamę.

W każdym razie,  link do omawianego tu brand booka w pełnej rozdzielczości jest tutaj. Miłego czytania i oglądania.

ekstaza_marketingowca_01 ekstaza_marketingowca_02 ekstaza_marketingowca_03 ekstaza_marketingowca_04 ekstaza_marketingowca_05 ekstaza_marketingowca_06 ekstaza_marketingowca_07 ekstaza_marketingowca_08 ekstaza_marketingowca_09 ekstaza_marketingowca_10 ekstaza_marketingowca_11 ekstaza_marketingowca_12 ekstaza_marketingowca_13 ekstaza_marketingowca_14