Hatch – kawowy branding
Dawno już nie prezentowałem na Graficznym żadnych projektów, które mnie w jakiś sposób ujęły. Gdy zobaczyłem serię opakowań Hatch, wiedziałem, że szybko się to zmieni.
Hatch to świeża marka, która dotyczy kawy parzonej na zimno – za jej kształt odpowiada kanadyjskie studio Tung, które, swoją drogą, ma na swoim koncie wiele innych, równie udanych projektów.
Na potrzeby tegoż brandingu zostały stworzone trzy projekty etykiet, responsywna strona internetowa oraz coś na kształt identyfikacji wizualnej. Wszystko to w bardzo modnym ostatnio minimalistycznym sznycie, który nad wyraz dobrze gra z takimi niewielkimi markami.
Czasem Graficznego czytają osoby spoza branży graficznej, więc na wszelki wypadek podkreślę, że osiągnięcie spójnej i pełnej kompozycji przy takim „oddechu” na pewno nie było łatwe. Jednak projektantom z Tung zdecydowanie się to udało i cała szata graficzna marki świetnie ze sobą współgra. Jak to zazwyczaj bywa w takich przypadkach, pewnie nie został stworzony produkt dla każdego, ale wszyscy ci, którzy rozglądają się za świeżymi i oryginalnymi produktami na pewno z chęcią sięgnęliby kawę w takim wydaniu.