Październikowa prasówka
Każdy kto choć trochę śledzi Graficznego, pewnie już zauważył, że mam lekką słabość do reklam prasowych. Faktycznie, nie wiem czemu, ale ta forma reklamy jakoś nad wyraz mi odpowiada. Przez to, że umieszczana w prasie, rzadko stawia na wulgarność, krzykliwość i tego typu słabe pomysły.
Nie zawsze, ale zazwyczaj odznacza się pewną oryginalnością i nawet jeśli nie może pochwalić się wybitną grafiką, to można się uśmiechnąć na widok niektórych pomysłów.
Wszystkie te czynniki powodują, że bardzo chętnie sięgam po kolejne propozycje zachodnich projektantów. Niestety zachodnich, bo u nas jeszcze funkcjonuje reklama trochę bardziej stonowana. Niemniej na taką też warto czasem popatrzeć i się troszkę zainspirować. W każdym razie, dzisiaj wrzucam solidną porcję co ciekawszych projektów ostatniego czasu.
Dla mnie zwycięzcą w tym zestawieniu są reklamy pomadek Burt`s Bees. Pomysł trochę prosty i już chyba lekko ograny niemniej jednak zrealizowany z lekkością i swobodą. Swobodą, której mi niegdyś zabrakło przy robieniu reklamy pomadek – pewnie nie warto się tym chwalić, lecz fajnie wiedzieć, że inni sobie z tym poradzili lepiej. 🙂