Prasówka #14
Na pewno każdy z Was od czasu do czasu zmaga się z brakiem weny i pomysłów. Nie głupim wyjściem z takiej sytuacji może być posiłkowanie się podejrzanymi projektami. Właśnie dlatego od jakiegoś czasu zbieram w luźną „kupkę” przeróżne reklamy prasowe i publikuję je na Graficznym.
Wiem, że ten rodzaj projektów nie jest pewnie wykonywany najczęściej, a nawet jeśli, to pewnie częściej pracujemy nad „łopatologicznymi” reklamami, niemniej jednak na pewno warto podejrzeć co się dzieje w świecie reklamy prasowej. Raz, że jest tam naprawdę sporo ciekawych pomysłów, dwa, że często są wykonywane w bardzo precyzyjny i estetyczny sposób dzięki czemu możemy nacieszyć oczy warsztatem innych grafików.
Co dzisiaj mamy? Jest trochę reklamy depresyjno-psychologicznej, trochę zwierzątek, samochodów i minimalizmu. Mnie najbardziej zachwyciła reklama ołówków Faber Castell, dzięki zgrabnemu połączeniu minimalizmu i fajnego pomysłu. Sami zobaczcie czy mój zachwyt jest słuszny…
Faber Castell
Alcoholics anonymous
Vivenso
Acesso
Dom&Sancho
Vodafone
Singularity University