Privilege – luksus prosto z Dubaju
Dzisiaj nie będę się jakoś specjalnie rozpisywał, bo projekt który chciałem przedstawić mówi sam za siebie. Konkretnie chodzi o identyfikacje wizualną firmy Privilege, która zajmuje się sprzedażą i obrotem dóbr luksusowych.
Jak można się łatwo domyślić projekt identyfikacji jest zbieżny z działalnością firmy i wręcz ocieka luksusem. Oczywiście rzecz nie w tym, aby ów luksus był wszędzie i był cały wyłożony złotem. Rzecz w tym żeby po spojrzeniu na niego, pierwsza myśl u zwykłego śmiertelnika jaka się pojawia, to: „no na to na pewno mnie nie stać”. I właśnie taki jest projekt studia For Brands, niby nic tam nie ma, ale delikatne złote (a jednak) akcenty w połączeniu z dbałością o najdrobniejsze szczegóły sprawiają, że patrząc się na niego widzisz tylko luksus i pieniądze.
Bardzo ładny projekt i bardzo ładna prezentacja – nie napiszę że warte grzechu, ale już bardzo blisko.