Identyfikacja SOMI

Somi to niedawno założona amerykańska firma, która zajmuje się produkcją oraz sprzedażą prostej i dyskretnej bielizny dla kobiet dbających o linię i zdrowie.

Produkt w sumie nudny, niezbyt przykuwający uwagę, a jednak projektantce Julii Kostreva udało się stworzyć ciekawą i ładną identyfikacje wizualną firmy, w skład której wchodzą, logo, wszelkie materiały firmowe oraz strona internetowa.

Projekt jaki udało się zrealizować jest nad wyraz skromny, bardzo estetyczny, a jednak na swój sposób przyciągający. Cała koncepcja składa się z użycia kilku „plam” / kształtów, które grając odpowiednimi kolorami sprawiają, że całość jest spójna i mimo, że minimalistyczna to zapełnia w odpowiedni sposób przestrzeń. Nie ma co się specjalnie rozpisywać – na pewno jest to bardzo ładna przystawka dla ludzi lubujących się w tego typu projektowaniu. Smacznego!

somi_1 somi_2 somi_3 somi_4 somi_5 somi_6 somi_7 somi_8 somi_9