Kuchnia pierwotna, czyli opakowania The Primal Kitchen
Dzisiaj robię bardzo szybką wrzutkę – mianowicie chciałbym Wam pokazać opakowania batoników The Primal Kitchen.
Za projekt odpowiedzialne jest studio Midday, które moim zdaniem odwaliło tutaj kawał dobrej roboty. Choć wyżej tak napisałem, nie chodzi tu tylko o projekt samych opakowań, ale o całą identyfikację produktową, a więc mamy logo, wizytówkę i stronę internetową. Oczywiście wszystkie te elementy orbitują wokół głównego przedmiotu – batoników zdrowotnych.
Pierwsze co rzuca się w oczy to minimalistyczna grafika, którą tak bardzo lubię. Grafika podana w niezwykle przyjemny sposób i pomimo zastosowania raptem kilku kolorów i kształtów, bardzo smakowita. Projekt, projektem – istotniejsze jest tutaj wplecione poczucie humoru. Marka jest tutaj sprzedawana jako jedzenie ludzi pierwotnych, którzy jeszcze nie odkryli całej masy chemikaliów, konserwantów i innych tego typu uprzejmniaczy codziennego jedzenia. Batoniki powinny smakować weganom, wegetarianom, a przede wszystkim jaskiniowcom.
Jeden z wielu przykładów, że aby fajnie promować produkt nie trzeba jakiejś wielkiej spiny i pseudo ideologii – wystarczy fajny pomysł, który zostałby konsekwentnie zrealizowany. Oby więcej takich projektów i odważnych producentów.