Miłe dla oka opakowanie piwa
Jest piątek wieczór, na dodatek przed długim weekendem… Wszyscy wiemy co się będzie działo w większości polskich domach.
Nie jeden z nas sięgnie po jedną, góra dwie butelki orzeźwiającego napoju i odpocznie po ciężkim tygodniu pracy… No właśnie, a jak już sięgamy po takowy napój to poza kubkami smakowymi nacieszmy też oczy!
Poniżej autorski projekt etykiet piwa „Northcoast Brewery”. Jest to fikcyjna marka wymyślona przez Taylora Goad’a projektanta graficznego z Filadelfii w USA. Choć zaznaczmy, że wspomniana wcześniej fikcyjność w niczym nie umniejsza wartości estetycznych projektu. Proste i sympatyczne formy geometryczne mają, według autora, podkreślić czystość i ekskluzywność składników wykorzystanych przy produkcji piwa.
Sam projekt faktycznie, wydaje się być całkiem sympatyczny i przyjemny dla oka. Jeśli ktoś jest bliżej zainteresowany podaje link do skromnej strony internetowej z portfolio autora.