Narcissa – identyfikacja nieco inaczej
Przez chwilę zastanawiałem się czy to wyrażenie z tytułu „nieco inaczej” nie jest trochę na wyrost, ale po chwili namysłu stwierdziłem, że jednak tak logo jak i projekt całej identyfikacji wizualnej restauracji Narcissa jest trochę inne.
Inne, bo nie stara się być na siłę nowoczesne, minimalistyczne, ekskluzywne ani zaskakujące. Jednak podobnie jak skromna osoba nie przyzna się do swojej skromności, tak projekt Narcissa nie musi epatować powyższymi przymiotami aby je temu projektowi przypisać. Trochę masło maślane, ale moim zdaniem tak właśnie jest z projektem, który dzisiaj prezentuję. Bardzo organiczny, czerpiący z odręcznego pisma i prostych malunków. Niby troszkę nijaki. A jednak wszystko to razem sprawia bardzo sympatyczne wrażenie i powinno przypominać wszystkim projektantom graficznym, że wcale nie trzeba się uciekać do nie wiadomo jakich środków wyrazów aby stworzyć coś naprawdę przyjemnego dla oka.
Szkoda tylko, że Triboro – studio odpowiedzialne za ten projekt nie pokusiło się o bardziej rozbudowaną prezentację swojego projektu. Do wglądu mamy tylko kilka zdjęć, aczkolwiek mimo wszystko świetnie przedstawiają o co chodzi.