Czekolady (że) Chocho

Na wstępie przepraszam za żenujący żart, niestety nie znalazłem w sobie dość siły, żeby się powstrzymać. O czym dzisiaj? Dziś będzie kolejny wpis o projektach opakowań czekolady, których twórca sobie postanowił, że będą wyglądać inaczej niż jakiekolwiek inne projekty, które można spotkać na rynku.

To czy takie podejście popłaca, to temat na zupełnie inną pogadankę, niemniej Hee Jae Kim`owi zdecydowanie udało się ów cel osiągnąć. Projekt czekolad Chocho są… inne. Przede wszystkim uciekają od ciemnych i mocnych kolorów jakimi najczęściej nas raczą producenci czekolad na rzecz pasteli i delikatnych wzorków. Nie sposób tu dyskutować czy wyszło to dobrze, bo każdy chyba przyzna, że efekt jest nadzwyczaj estetyczny i przyjemny w odbiorze. Można się natomiast zastanawiać, czy tego typu grafiki odpowiednio identyfikują swój produkt – tak bardzo uciekając od tego do czego jesteśmy przyzwyczajeni.

Od siebie dodam, że mnie to przekonuje. Zwłaszcza, że dobrane przez Kima tak kolory jak i wzory w jakiś dziwny sposób wyglądają dość apetycznie, więc ja mógłbym tylko pochwalić takie podejście. Pomysł z delikatną opaską, która w jasny i czytelny sposób informuje jaki rodzaj czekolady trzymasz w ręku, potwierdza tylko moje przekonanie, że autor raczej wiedział co robi.

Efekt końcowy to niezwykle przyjemne opakowanie, które w odpowiednich warunkach i okolicznościach może świetnie sprzedać produkt, przy okazji stając się tematem do marketingowo-graficznych rozważań. Sami zobaczcie czy smacznie.

chocho_1 chocho_2 chocho_8 chocho_7 chocho_6 chocho_5 chocho_4 chocho_3 chocho_9 chocho_10