Ginocomfort – proste i naprawdę ładne opakowanie

Projekty opakowań kosmetyków do higieny intymnej nie pojawiają się często w takich zestawieniach – przypuszczam, że powody tego są dwa. Albo projekty są średnie i nie ma za bardzo czym się chwalić, albo są tak delikatne, że pomimo ładnego i estetycznego projektu blado wypadają jako prezentowany produkt.

Dzisiaj chciałbym Wam pokazać linię kosmetyków Ginocomfort, która raz że, przynajmniej moim zdaniem, bardzo ładnie wygląda, a w dwa, że na swój sposób (no dobra, jak na produkty tego typu) przyciąga wzrok i skupia na sobie uwagę klienta. Zawdzięcza to prostemu i minimalistycznemu projektowi, ładnym kolorom na granicy pasteli i wyraźnej grafice, która zdecydowanie kojarzy się z kobiecością. Mimo tego, że seria jest przeznaczona na rynek rosyjski, gdzie projekty kosmetyków są trochę bardziej „łubu dubu” niż ich europejskie odpowiedniki, to wydaje mi się, że seria Ginocomfort idealnie łączy delikatność, tak potrzebną tego typu produktom z wyrazistością, którą lubią pracownicy marketingu.

Za projekt jest odpowiedzialne rosyjskie studio projektowe OtvetDesign, a ja zachęcam jeszcze do tego, abyście zwrócili na bardzo ładną prezentacje samego produktu, która podobnie jak on sam jest bardzo schludna i przyjemna dla oczu.

gino1 gino2 gino3 gino4 gino5 gino6 gino7 gino8 gino9 gino11