Złote kurczę – identyfikacja prosto z Ukrainy
”Złote kurczę„ to ukraińska firma / ferma, która zajmuje się produkcją zdrowego i ekologicznego mięsa drobiowego. Oprócz celów komercyjnych wyznaczyła sobie także takie aby zintegrować i zaktywizować lokalne środowiska gospodarcze dając pracę i dbając o środowisko. Chyba sami przyznacie, że przy takich założeniach warto zadbać o fajne logo i dobrą identyfikację wizualną.
No i moim zdaniem udało im się to osiągnąć w 100 procentach. Prosty, niezbyt skomplikowany, ale też nie minimalistyczny projekt identyfikacji idealnie współgra z misją firmy. Jej najbardziej charakterystycznym elementem jest, jakże by inaczej, urocza kurka. Ładne i sympatyczne kolory dopełniają tylko sympatycznego i ciepłego wrażenia.
Za cały projekt tej identyfikacji wizualnej odpowiada lwowskie studio projektowe Forma Line, w tym momencie ich strona internetowa jest w przebudowie, niemniej sądzę, że już niedługo będzie można na niej przejrzeć wiele innych udanych projektów.