Identyfikacja Mother
Mother to nowa firma z siedzibą w Barcelonie – zajmuje się produkcją świeżo wyciskanych soków. Dzisiaj chciałbym przedstawić Wam jej identyfikację wizualną, która została wykonana przez studio Mucho.
Nawiasem mówiąc, to mam wrażenie, że projektanci uwielbiają tworzyć identyfikacje dla tego typu inicjatyw – szczerze, to się troszkę temu nie dziwię, tematyka dosyć przyjemna, nomen omen świeża, a przypuszczam, że i właściciele są skłonni dać się przekonać wizji designera.
Nie wiem czy tak było w tym przypadku, niemniej w sumie tak ów projekt wygląda – bardzo ”designerski„, oszczędny w wyrazie, trochę odwołujący się do retro. W skład identyfikacji wchodzą logo, projekt papeterii, opakowań, plakatów, toreb a nawet szyld. Wszystko to utrzymane w jednej linii, sprawia bardzo przyjemne wrażenie. Jak tak się patrzy na ten projekt, to trochę chciałoby się otworzyć tego typu interes, aby móc stworzyć sobie taką miłą dla oka, nieprzegadaną identyfikację. Warto wspomnieć, że Mucho jest też odpowiedzialne za stworzenie nazwy firmy.
Gdybyście byli ciekawi innych projektów studia Mucho, to odwiedźcie ich stronę, a poniżej kilka zdjęć identyfikacji, którą tak mocno tu zachwalam.