Identyfikacja Globetouch

Przypuszczam, że są tacy czytelnicy Graficznego, którzy gdy tylko widzą wpis o kolejnej minimalistycznej identyfikacji…

0 Komentarzy1 Minuty

POLECAM

Nic nie znaleziono.


Identyfikacja hotelu Koster

Dzisiaj napisze kilka słów o bardzo skromnej, ale moim zdaniem niezwykle ciekawej, identyfikacji wizualnej…

Opakowanie cydru Awestruck

Ostatnio co piszę o jakimś fajnym opakowaniu to jest to jakiś alkohol... no ale trudno, przy następnym wpisie postaram…

Październikowa prasówka

Każdy kto choć trochę śledzi Graficznego, pewnie już zauważył, że mam lekką słabość do reklam prasowych. Faktycznie,…

Logo – kilka niezłych inspiracji

Specjalnym ekspertem w dziedzinie tworzenia logo czy identyfikacji wizualnej się nie czuję. Jednak od czasu do czasu,…

To takie typowe – wino trochę inaczej

Ostatni wpis poświęciłem projektom opakowania piwa. Dzisiaj daleko od tego nie ucieknę, bo chciałbym Wam pokazać nieco…

Pantone`owe piwo według Txaber

Jakiś czas temu na Graficznym pisałem o Pantone`owym jedzeniu. Całą rzecz można było wziąć za smaczny żart i w gruncie…

Trendy w opakowaniach: designerskie wody mineralne

Czy wody mineralne muszą być zawsze sprzedawane w nieatrakcyjnych, plastikowych butelkach z foliową banderolą…

Tung – modernistyczne studio z Toronto

Przeszukując ostatnimi czasy sieć w poszukiwaniu inspiracji natrafiłem na stronę studia projektowego z Toronto: Tung.…

Konkurs na linię gadżetów dla Muzeum Historii Żydów Polskich – zwycięzcy

Nie jest to wiadomość z ostatniej chwili, gdyż wyniki międzynarodowego konkursu na linię gadżetów promujących Muzeum…

Deep Love – polsko-norweskie piwo

Polskie studio projektowe Ostecx Créative przygotowało świetny projekt opakowania piwa Deep Love. Deep Love to efekt…